Madonna cilt bakımı serisini Instagram kralı ‘Şişko Yahudi’ ile tanıttı

Kültür
27 Eylül 2017 Çarşamba

59 yaşındaki porselen görüntüsünde bir cilde sahip Madonna, MNDA adındaki yeni cilt serisini tanıtmak üzere 35 yaşındaki sosyal medya fenomeni ‘Thefatjewish - Şişko Yahudi’ takma adıyla bilinen Josh Ostrovsky ile bir spa sefasında bir araya geliyor. Muzip reklam filminde Madonna ışıldayan bir yüz için gül esanslı spreyden bahsederken, roze şarap serisi çıkaran Thefatjewish güzelliğinin sırrı olarak, isim benzerliğinden yola çıkarak, yüzüne şarap spreyi sıktığını anlatıyor. Madonna bunun üzerine ikisinin farklı şeyler olduğunu söylüyor fakat şarap spreyini de denemeden edemiyor. Yüzüne ve ara sıra ağzının içine roze şarap sıkan Madonna ile gül spreyini deneyen Thefatjewish arasında içki içmenin insana ne gibi yanlış kararlar aldırabildiği üzerine sohbet başlıyor. 33 yıldır bu tarz kararlar aldığını söyleyen Madonna ve Thefatjewish maskaralıklarından bahsettikçe en yakın arkadaş oluyorlar.

Rus Yahudi’si radyolog bir baba ve beslenme uzmanı bir anneden doğan Josh Ostrovsky televizyon, sinema, müzik ve büyük beden modellik alanındaki kariyerinin ardından 2013 yılında komik içerikler ürettiği Instagram hesabıyla popüler oldu. Uygunsuz paylaşımlarından dolayı hesabının askıya alınmasına karşılık Instagram New York ofisinin önünde bir protesto yürüyüşü başlattı. Protesto sosyal medyada canlı yayınlandı. 15 dakika sonra Ostrovsky hesabını geri almayı başardı.

Thefatjewish’in bugün 10 milyonun üzerinde takipçisi bulunuyor.