2013’ün en farklı ve eğlenceli uygulaması ‘Yuppi’ gezmeyi ve alışverişi adeta bir oyun haline getirdi. Bu uygulama ile girdiğiniz her AVM’de, gezdiğiniz her caddede puan kazanabiliyor, topladığınız puanlarla sinema biletinden iPad Mini’ye kadar onlarca hediye kazanabiliyorsunuz.
Yuppi lokasyon bazlı bir mobil uygulama... Ancak daha önceki benzer uygulamalardan farklı olarak gezdiğiniz ve önünden geçtiğiniz mağazalarda kullanıcılara puan vermek için hazırlandı. Tek yapılması gereken uygulamayı indiren kullanıcının dışarıdayken, Yuppi’yi açık tutması ve kendisine bir hediye seçip onun için puan biriktirmek... Puan kazanmak için gezmek yeterli olsa da Yuppi özel ek puanları anlaşmalı markaların içine sakladı. Bir oyun mantığıyla çalışan bu uygulamada mağazanın kapısının önünden geçerken bile puan almak mümkün. Yanında işaret gördüğünüz markanın mağazasına girdiğinizde ise kasa önünden daha çok puan kazanılabiliyor.
Uygulama sadece puan toplayacağınız bir uygulama değil; kullanıcılar Yuppi’nin özel teklifleri ile indirim veya kampanyalardan faydalanabiliyorlar.
Bu uygulamayı kullananlar için New Balance ürünler, iPad, Samsung S4 Mini gibi ödüller kazanmak mümkün. Ayrıca 1-31 Aralık arasında en çok puanı toplayan bir adet Piaggio FLY125’e sahip olacak.
Dünyanın en son trendi olan mobil reklamın bir oyun ve hediyeye dönüştüğü Yuppi, iTunes ve Google Play’den indirilebilir.
Yuppi kullanıcıları, bugüne dek;
---Toplam 39 ilde 7000’den fazla mağazada puan topladılar,
---26 farklı ilde 35 ayrı ürün görüntülediler,
---600.000 mağaza ziyareti gerçekleştirdiler,
---11 milyon 500 binden fazla Yuppi topladılar,
--- 34.000 kez ürün teması sağlandı ve barkod okutuldu,
--- En çok Yuppi İstanbul, İzmir, Bursa ve Ankara’da kullanıldı,
--- Kullanıcıların yaş aralığı 16 - 38,
--- Kullanıcıların yüzde 58’i kadın, yüzde 42’si erkek,
--- 10 Kullanıcı iPad, 80 kullanıcı Converse olmak üzere toplam 670 kullanıcı 10 farklı ürün grubundan ürün kazandı,
--- En kısa sürede iPad kazanan kişi 57 gün boyunca Yuppi kullandı.