Almanya’nın turistik Black Forest bölgesinde bir pansiyon Booking.com aracılığı ile müşterilerine gönderdiği mesajında İsrailli turistleri istemediğini belirtti.
Booking.com, dört İsrailli ailenin rezervasyonlarının iptal edileceği bildirisi sonrası bir açıklama yaparak müşterilerinden özür diledi ve en kısa zamanda sorunun çözüme ulaştırılacağını belirtti.
Dört İsrailli aile söz konusu rezervasyonu fiyat avantajı ve istedikleri odayı almak için 2018 yılının Ağustos ayı için yapmıştı.
Booking.com aracılığı ile birkaç hafta önce yapılan rezervasyonda başta hiçbir sorun çıkmadı. Hatta İsrailli turistler telefonla da oteli arayarak yaptıkları rezervasyonu teyit ettiler.
Ancak aileler bir hafta önce rezervasyonlarının ücretsiz olarak iptal edileceğini belirten e-postalar aldı. Dört ailenin her birine ayrı ayrı gönderilen mesajlar şöyle idi: “Bir haftadan daha az rezervasyon kabul etmiyoruz”, “Rezervasyonlar ancak cumartesiden cumartesiye mümkün”, “Otelimiz maalesef dolu”, “İsrailli turistleri istemiyoruz, onlara verecek odamız yok, lütfen booking.com ile yaptığınız rezervasyonu iptal edin.”
Özür sonrası otel her bir müşteriye manevi tazminat olarak 1000 Euro ödeyeceğini de belirtti.