Merkezi Kanada`da bulunan, üretim başlangıcında sadece yatçılara ve denizcilere hitap etmek amacıyla yapılan Crocs Terlikleri, kısa bir süre zarfında geniş kitlelere ulaştı. Yapımında kullanılan “ Croslite” maddesi ürünü hafif, rahat ve kullanışlı kılıyor. Geçtiğimiz yıl, başta İsrail olmak üzere geniş bir pazar
Distribütörlüğünüz yalnız Türkiye ile mi sınırlı?
Kuzey Kıbrıs Türkiye Cumhuriyeti de yetki alanımız içindedir.
CROCS başlangıçta bir yat ayakkabısı olarak doğdu. Ancak bugün geldiği noktada herkes tarafından kullanılıyor
Kesinlikle öyle
Bir süre önce üç cesur girişimci, hobileri olan yelken sporunda kullanmak üzere bir ayakkabı üretmeye karar verdiler. Bu ayakkabı kaymaz, su geçirmez ve anti-bakteriyel bir yapıda olmalı; kolay giyilmeli ve çıkarılmalı aynı zamanda çok rahat olmalıydı. Bu arayışlar CROCSu yarattı.
Ancak ürünün üstün özellikleri faaliyet alanının genişlemesine neden oldu. CROCS bugün neredeyse herkes tarafından kullanılıyor. Doktorların, yürüyüş meraklılarının, yatçıların, ev hanımlarının, çocukların, sporcuların, bahçe tutkunlarının, tüm gün ayakta çalışmak zorunda olanların ve profesyonel aşçıların gözdesi durumunda
Türkiye pazarında hangi noktaya ulaşmayı planlıyorsunuz?
CROCSu sırt ve bacak ağrıları çeken 70 yaşında bir babaanne de, okulunda bahçede oynamayı seven 7 yaşında bir çocuk da aynı zevkle giyebiliyor.
Markanın bu müthiş özelliği aslında bizim hedeflerimiz hakkında ipucu veriyor. Gerçek anlamda bir geniş kitle ürünü olacağına inanıyoruz. Biz CROCSları bu ülkedeki binlerce eve sokmayı planlıyoruz. Türkiye dünyanın en genç ve dinamik pazarlarından biri
Bu ürün de dünyanın en başarılı ayakkabılarından biri
Bu iki değerin birleşmesi, kesinlikle mükemmel bir uyum yaratacaktır.
Sloganlarınızda en güzel çirkin deyimine yer verdiniz. Neden bu tarz bir lansman tercih ettiniz?
En Güzel Çirkin! CROCS Türkiyenin lansman projesinin ana mesajı konumunda. Betimleme kişileri durduruyor; herkesin ilgisini çekiyor. Aslında bu üç sözcükte, zeki ve derin bir anlatım gizli. Dünya moda otoriteleri tarafından Çirkin Şey olarak adlandırılıyor. Ancak bu aslında markanın gerçek bir ikona dönüşme sürecini destekliyor. Özgün dizaynı kimine göre çirkin, kimine göre güzel... Ancak ayakkabıyı bir kez giyen birinin bir daha çıkarmadığı hatta Ben bunu asla giymem! diyenlerin bile fanatik kullanıcılara dönüştüğü gözleniyor.
İşte bu nedenle biz de ona En Güzel Çirkin! diyoruz...