2010 yılının Ekim ayında kapılarını açan İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Yönetimi Programı tarafından düzenlenen Salı Atölyeleri “Moda’da Marka Geliştirme ve Halkla İlişkiler” temasıyla devam ediyor
İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Yönetimi Sertifika Programı tarafından düzenlenen, moda ve moda yönetimine bakış açısıyla fark yaratmış kurumların ağırlandığı ve başarı hikâyelerinin masaya yatırıldığı Salı Atölyeleri’nin 1 Şubat’taki konuğu, Türkiye’de moda ajansı konseptiyle hizmet veren ilk kuruluş olan L’Appart PR İstanbul.
1 Şubat Salı günü 18.30’da Santral Kampüsü’nde gerçekleştirilecek olan etkinlikte, L’Appart PR İstanbul kurucusu Feride Tansuğ Erdoğan, moda danışmanlığı, moda tasarımcılarına menajerlik, tasarımcı markalarının markalaşmalarına ve yurtdışına açılmalarına danışmanlık, stratejik planlama ve halkla ilişkiler konularında katılımcıları bilgilendirecek, Türk tasarımcı markalarından örnekler vererek başarı hikâyelerini paylaşacak.
Profesyoneller kadar, moda endüstrisi ve moda yönetimine ilgi duyan amatörlerin de katılabileceği Salı Atölyeleri ile ilgili detaylı bilgi almak için; [email protected]