Pazarlama alanındaki radikal söylemleri ile tanınan ve 21. yüzyılın en önemli konuşmacıları arasında yer alan Seth Godin, bu sene vereceği tek konferans için 21 Şubat tarihinde İstanbul’a geliyor.
Amerika’nın en büyük pazarlamacısı olarak tanınan ve fütüristik yaklaşımlarıyla fark yaratan Seth Godin, üç saat sürecek canlı konferans için ilk kez Türkiye’ye geliyor. HRdergi tarafından düzenlenen ve Hilton Convention Center’da gerçekleşecek olan konferansta Seth Godin, “Görünmez mi, dikkat çekici mi?” konulu bir konuşma yapacak.
Godin, 21 Şubat tarihinde gerçekleşecek olan konferansta, katılımcılara ‘nasıl yapmalı’ taktikleri vermenin yanı sıra, başarı ve yeni bir bakış açısı için stratejiler de sunacak.
Godin, Türkiye’de vereceği konferansta, tüm dünyada pratik, etkili ve paradigma değiştirici bakış açısıyla tanındığı bir kez daha gözler önüne sermeye hazırlanıyor. Godin, İstanbul’da vereceği konferansı, “Dünyanın bu bölümüne yönelik, planlanmış tek yolculuğum” olarak tanımlıyor.
Son 10 yılın en çok satan pazarlama kitaplarını kaleme alan Godin, en çok Purple Cow (Mor İnek) kitabıyla tanınıyor.
Görünmez mi, dikkat çekici mi?
Dünya değişiyor ve giderek küçülüyor. Artık Türkiye’de (ve dünyada) daha fazla rakip, daha fazla ‘yedek’ ve hepsinden önemlisi hem bireyler hem de organizasyonlar için daha fazla fırsat var.
Türkiye’de ilk kez gerçekleşecek olan bu seminer, artık bu fırsatları daha fazla göz ardı edemeyeceğimiz fikriyle başlıyor: Birbirine bağlanmış bir dünya burada ve hiçbir yere gitmiyor…
Godin, sizleri sınırlarınızı yeniden düşünmeye davet ediyor. Godin bu seminerde sizin ve iş arkadaşlarınızın; yaptıklarınızı nasıl yaptığınıza ve bunu nasıl duyurduğunuza ilişkin yeni bir duruş ve yaklaşım benimsemesini sağlayacak.
3 saat sürecek bu kışkırtıcı konuşma sırasında, bir yandan Godin’in neden tüm dünyada pratik, etkili ve paradigma değiştirici bakış açısıyla tanındığını keşfederken, varsayımlarınızın ters yüz olmasına hazır olun.
Katılımcılar bu seminerde sadece basit ‘nasıl yapılmalı’ taktikleri öğrenmeyecek, onun yerine bundan çok önemli bir şeyle ayrılacak: Dünyaya yeni bir bakış yolu ve başarı için yeni bir strateji…
Seth Godin’in kitapları
Tüm dünyada yayımlanan, en çok satanlar listesinde bulunan pek çok kitaba sahip bir yazar olan Godin’in, genellikle pazarlama, büyüme, gelişim, iş dünyası üzerine kitapları bulunuyor. Birçok yöneticinin ve iş adamının ortak düşüncelerinden meydana gelen 33’ler Grubu adlı kitabı, yazarın günümüze değin en çok satmış olan kitabı.
Godin’in “en çok satanlar” listesinde bir numaraya ulaşan on bir kitabı bulunuyor. Godin’in Free Prize Inside adlı kitabı, Forbes tarafından 2004’ün en iyi iş kitabı olarak seçildi. Yazarın Purple Cow- Mor İnek adlı kitabıysa 150 binden fazla bir satış elde ederek yirmi üçü aşan basım sayısı yakaladı. Godin’in bir diğer başarısı ise Unleashing the Ideavirus adlı ücretsiz e-kitabının internet üzerinde tarihin en çok indirilen e-kitabı seçilmesi oldu.